Reklamy

Marka wyróżniła się szczególną świadomością zrównoważonego rozwoju, który jest przyszłością mody. 

Znamy Zalando z bardzo oryginalnych podejść do własnej promocji oraz współpracy z różnymi artystami, sklep stara się także wpłynąć na zmiany w branży modowej, które będą bardziej przyjazne dla środowiska. Zalando Sustainability Award ma zachęcać modowe marki do poszukiwania alternatywnych podejść do projektowania i produkcji, żeby przemysł modowy rozwijał się w bardziej zrównoważonym kierunku dla środowiska.

W tym roku główną nagrodę otrzymała marka Nikolaj Storm Copenhagen, która stara się tworzyć rzeczy o wysokiej jakości i niskim wpływie na środowisko. Marka jest świadoma tego, że materiały stanowią 70% śladu węglowego brandu. Dlatego postanowiła wybierać materiały pochodzące z recyklingu lub opcji o mniejszym zużyciu wody i substancji chemicznych. 90% ubrań ostatniej kolekcji brandu została stworzona z bardziej zrównoważonych tkanin. Poza tym strategią marki jest większa świadomość w zakresie praw pracowników i wysokich standardów ich pracy. Jako nagrodę za zwycięstwo marka otrzyma 20 000 euro oraz będzie mogła stworzyć wspólną ekskluzywną kolekcję z Zalando. Kolekcja ma mieć na celu poszukiwanie nowych rozwiązań eko w zakresie projektowania materiałów, technologii i procesów produkcyjnych.

WIĘCEJ